בית הספר לרפואה מערבית

חטיבת לימודי רפואה מערבית ומדעים

בית הספר לרפואה מערבית
מרבית בתי החולים הגדולים וקופות החולים מעניקים כיום למטופליהם טיפולי רפואה משלימה. מסיבה זו, חלק ניכר ממסלולי הכשרת המטפלים של מכללת רידמן, מעניק לסטודנטים הכשרה רחבה ומשמעותית ברפואה מערבית ובמדעים. הכשרה זו מאפשרת לבוגרים לנהל טיפול אינטגרטיבי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך דיאלוג טיפולי אמיתי עם עמיתיו הרופאים ושאר העוסקים במקצועות הבריאות הקונבנציונליים. ככל שניטיב להבין את מבנה, תפקודי ותחלואי מערכות הגוף, במגוון אספקטים וגישות, ניטיב לטפל בהם. מטרת הלימודים היא לייצר היכרות מעמיקה עם גוף האדם, המערכות, האיברים והרקמות שבו, תפקודו התקין ומצבי חולי שונים. בית הספר ללימודי רפואה מערבית במכללת רידמן מורכב מסגל מרצים מעולה הכולל סטודנטים לרפואה בשנות לימודיהם המתקדמות, רופאים ורופאות צעירים אשר הופכים, ברוב יצירתיות, כל שיעור לחוויה. החומר הלימודי מתעדכן כל שנה - בהתאם לשינויים המתרחשים בעולם הרפואה ומותאם לצרכיו הייחודיים של המטפל. כל חומר הלימוד מרוכז בחוברת אחת הניתנת להורדה דרך אתר המכללה בשפה העברית. כמו כן, ארכיון עיתון "הרפואה" (עיתון אינטרנטי המלווה את הרפואה הישראלית מאז ראשיתה) עומד לרשות הסטודנטים של מכללת רידמן מכל מחשב באופן בלעדי, ומכיל אוצר בלום של ידע ומידע. בעיתון מופיעים מאמרים מחקריים - במלואם, אותם יכולים הסטודנטים להוריד ולעשות בהם שימוש. בנוסף, אתר Natural Standard  (מאגר מידע נחשב בעולם בתחום הרפואה המשלימה והאינטגרטיבית) נגיש עבור הסטודנטים בספריית המכללה ומכל מחשב, גם מהבית!
ד
ד"ר טל רווה DBA
מנהל המגמה לרפואה מערבית

בעל תואר ראשון B.PT בפיזיותרפיה ותואר שני ושלישי במנהל עסקים. מנהל חטיבת לימודי הרפואה המערבית והמדעים ודיקן הסטודנטים.

חווית לימוד
היברידית
בכיתה ואון ליין באמצעות מערכות מתקדמות וחכמות
תרגול מעשי
והתמחות
התנסות מעשית מעמיקה וטיפול בקליניקות פעילות
שיתופי
פעולה
עם קליניקות ומרכזים רפואיים מובילים בארץ ובעולם
המרצים הטובים
בארץ
ומטפלים מצליחים ומובילים בתחומם ילוו אותך
רידמן מלווה
לקריירה
ייעוץ אישי, משרות בלעדיות וביקוש גבוה לבוגרים שלנו
רידמן - המכללה עם תו אמון הציבור
כי אנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתחייבים להמשיך כך
זה הזמן לטפל בקריירה שלך עם רידמן רפואה משלימה
מידע שיכול לעניין אותך

"במהלך 5 שנות לימודי הפסיכותרפיה הטראנספרסונלית השתלבתי כאססיטנטית בקורס לאימון הוליסטי. בהמשך הפכתי לסופרוייזורית מדריכת מאמנים (מקצוע עם הכנסה נאה בצידו).
החומרים של הקורס שמרו אותי כל הזמן בנתיב של האור וגם כשנכנסתי לטלטלות רגשיות במהלך לימודי הפסיכותרפיה, הכל היה בפרופרציות והצלחתי לעבור את המסלול  עם הראש מעל המים.
הקורס תרם לי בהיבט המקצועי בשל השלוב הנפלא שאני עושה היום בקליניקה בין טיפול לאימון וכך יכולה להציע ללקוח שמגיע מנעד עשיר שמשלב בין השניים היום, שנה לאחר סיום לימודי בפסיכותרפיה והרבה בזכות האימון ההוליסטי עם התכנים המתומצתים, המדויקים, החוויתיים והתכליתיים  שלא נס ליחם , יש לי קליניקה פרטית שמאוד משביעה את רצוני."

יעל גלר
בוגרת פסיכותרפיה טראנספרסונאלית, מאמנת ומדריכת מאמנים

הגעת עד לכאן ונשארו לך כמה שאלות פתוחות?

פשוט ממלאים את הפרטים בטופס מטה ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם
אפשר גם להתקשר לטלפון: 5284* בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00
מוזמנים לבקר בקמפוסים שלנו

    באמצעות האפליקציה של מכללת רידמן
    תוכלו לנהל את כל המידע הלימודי וגם לדבר איתנו ישירות

       

    כל המידע הלימודי – הבירוקרטי והחברתי אצלכם בכף היד!

    ציונים מערכת שבועית לוח מבחנים בקשה לאישורים משוב למכללה בקשת תמיכה מהירה למערכת Moodle הרשמה לאירועי מועדון רידמן הרשמה לקליניקות Carpool נסיעה באמצעות טרמפים בין סטודנטים צפייה בערוץ YouTube של המכללה ועוד

    זמינה בגרסה לנייד ולדסקטופ | פתוחה לסטודנטים ובוגרים

      עיצוב ואיפיון מאיה אלאב נחשון | פיתוח דור לוי