רפואה יהודית לנשים

הכשרה מקצועית

מועדים קרובים יתעדכנו בהקדם
כל מה שכדאי לדעת בנוגע לקורס

רפואה יהודית יוצרת מרחב של החלמה בעזרת איזון רגשי והתבוננות פנימית. שיטת הטיפול הייחודית מבוססת על דמיון מודרך, מדיטציה מונחית ומדיטציה מודעת בשילוב קטעים נבחרים שכתבו חכמי יהדות שמתייחסים לעולמות הגוף-נפש-רוח. 

 

נלמד להשתמש במדיטציות יהודיות לריפוי הגוף ואיזון הנפש ונעמיק בכוח של סודות התפילה, הבנת הנשמה והרחבת התודעה לטובת שחרור כעסים, חשיבה חיובית, חמלה, נשימה נכונה ועבודה עם תדרים של אור.


קורס רפואה יהודית הוא הזדמנות נפלאה לעבור תהליך משמעותי של התפתחות אישית, להגמיש את המחשבה ולהבין על עצמנו הרבה יותר. הקורס מיועד לנשים בלבד, מקנה כלים פרקטיים לחיי היום יום, ומתאים גם למטפלות שרוצות להתמקצע בשיטות אבחון וטיפול נוספות.

למי מיועד הקורס?

מטפלות ונשים המעוניינות לרכוש כלי טיפולי יעיל וזמין.

סגל המרצים

זה הזמן לטפל בקריירה שלך עם רידמן רפואה משלימה

תעודות והכשרות

למסיימות בהצלחה תוענק תעודת סיום מטעם מכללת רידמן.

מסלול לימודים זה זמין בקמפוסי רידמן הבאים

ירושלים
נותרו שאלות פתוחות?
לתיאום ייעוץ ללא עלות פשוט ללחוץ כאן
אפשר גם להתקשר לטלפון:
5284*
מוזמנים לבקר בקמפוסים שלנו

רוצה לשמוע על תחום
לימודי רפואה יהודית לנשים ברידמן

פשוט ממלאים את הפרטים בטופס מטה ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם
אפשר גם להתקשר לטלפון: 5284* בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00

    באמצעות האפליקציה של מכללת רידמן
    תוכלו לנהל את כל המידע הלימודי וגם לדבר איתנו ישירות

       

    כל המידע הלימודי – הבירוקרטי והחברתי אצלכם בכף היד!

    ציונים מערכת שבועית לוח מבחנים בקשה לאישורים משוב למכללה בקשת תמיכה מהירה למערכת Moodle הרשמה לאירועי מועדון רידמן הרשמה לקליניקות Carpool נסיעה באמצעות טרמפים בין סטודנטים צפייה בערוץ YouTube של המכללה ועוד

    זמינה בגרסה לנייד ולדסקטופ | פתוחה לסטודנטים ובוגרים

      למה כדאי ללמוד איתנו

      תכל’ס יש כל כך הרבה סיבות ובכל זאת הנה העיקריות
      חווית לימוד
      היברידית
      בכיתה ואון ליין באמצעות מערכות מתקדמות וחכמות
      תרגול מעשי
      והתמחות
      התנסות מעשית מעמיקה וטיפול בקליניקות פעילות
      שיתופי
      פעולה
      עם קליניקות ומרכזים רפואיים מובילים בארץ ובעולם
      המרצים הטובים
      בארץ
      ומטפלים מצליחים ומובילים בתחומם ילוו אותך
      רידמן מלווה
      לקריירה
      ייעוץ אישי, משרות בלעדיות וביקוש גבוה לבוגרים שלנו
      רידמן - המכללה עם תו אמון הציבור
      כי אנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתחייבים להמשיך כך

      שלוש נקודות מחשבה עלינו

      סאלי רידמן

      מכללת רידמן היא הגשמת חזון של הגב’ סאלי רידמן עוד בשנת 1987 כשהקימה בית ספר קטן, בו לימדה בעצמה את תורת העיסוי כפי שלמדה בארצות-הברית. עם השנים בחרה סאלי צוות מורים איכותי, מקצועי בתחומו, המזדהה עם המכללה ועם גישתה המיוחדת ויחד הפכו את מכללת רידמן למוסד לימודי מהבולטים והחשובים מבין המוסדות ללימודי רפואה משלימה ואינטגרטיבית בארץ.

      המוטו של סאלי בפרט ומכללת רידמן בכלל הוא:

      "Healing Ourselves - Healing the Planet"

      ולפיו מכללת רידמן פועלת - מתוך ראיית בית הספר כבעל תפקיד חשוב ביצירתו של עולם טוב יותר ובהנחלתם של ידע ומודעות לקיומו של אורח חיים טבעי, עם התקווה הצפונה בכך לבריאות האדם ולשלמות היקום כולו. כביטוי לכך מעמיד בית הספר את הסטודנט ונטיות לבו במרכז מעיניו ודואג שהשירות והיחס האישי ישמר תמיד.

      למידה חדשנית

      במסגרת התוכנית המתמשכת שלנו להנגשת הלימודים, הקמנו אולפן הקלטות מקצועי, המאפשר לנו להוביל את תחום הלימודים המתוקשבים ברפואה משלימה, לייצר חוויה לימודית מקצועית וגם להוסיף מגוון רחב יותר של תכנים במתכונת מקוונת. חלק מתכני הלימוד ישודרו ב-LIVE וחלקם באופן מתוקשב, כלומר - יוקלטו ויהיו זמינים עבורכם בכל בזמן שתרצו. השיעורים המעשיים, ההתנסות האישית וכמובן המפגשים החברתיים, האירועים והפעילויות ימשיכו להתקיים בקמפוסים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לכל קורס מקוון יוצמד מרצה מסגל המרצים של רידמן אשר ילווה באופן אישי ומקצועי את הקורס ויהיה זמין לשאלות.

      להיות סטודנט

      אנו במכללת רידמן עושים הכל כדי להעניק לסטודנטים שלנו חוויית לימודים עשירה, מלאה, מעשירה ומהנה. הסטודנטים שלנו נהנים מהיצע רחב של תכניות לימוד להכשרת מטפלים המשלבות בין רפואות מסורתיות ובין רפואה מערבית מבוססת מחקר. מגוון תכניות הלימוד שאנחנו מציעים מצטיינות ברמת לימודים גבוהה ומוכרות הן על-ידי אוניברסיטאות ומכללות בחו"ל והן על-ידי האיגודים המקצועיים של מקצועות הרפואה המשלימה בישראל ובאירופה. בנוסף אנחנו מציעים גם מסלולי לימוד רב שנתיים וגם קורסי העשרה סמסטריאליים להשכלה מקצועית רחבה ומעמיקה עבורכם - מטפלים והקהל הרחב.

      אנחנו שמים דגש רב על הצרכים האישיים הספציפיים של כל אחד ואחת, דלתנו פתוחה תמיד, לשמוע ולעשות. חשיבות גדולה אנו מוצאים במתן סביבה רגועה, נעימה, אסתטית ומפרה ללימודים, בכיתות הלימוד וביתר שטחי המכללה. הכול למען מיצוי מלא ונעים של הלימודים. בתקופת הלימודים במכללה יהיו לרשותכם מערכות למידה מתקדמות לניהול הלימודים, מלגות, הטבות וסיוע בשכ”ל, התמחות מעשית, ליווי תעסוקתי באמצעות רידמן קריירה, כנסים מקצועיים ואירועים שונים, סיפרייה עשירה ועוד.

      זה הזמן לטפל בקריירה שלך עם רידמן רפואה משלימה
      עיצוב ואיפיון מאיה אלאב נחשון | פיתוח דור לוי