ללמוד ספורט טיפולי הוליסטי לתינוקות וילדים ברידמן

לבנות עתיד טוב יותר, מהשנה הראשונה

ספורט טיפולי הוליסטי לתינוקות וילדים
בית הספר לספורט טיפולי הוליסטי לילדים
תוכן מסך זה

השנים הראשונות לחיי ילדים קובעות אילו מבוגרים הם יהיו" אומר פרופ' פרנק אוברקלייד, המומחה המוביל בעולם להתפתחות הילד. בשנים האלו מתבססים ההרגלים והיכולות שילוו אותם לאורך שנות ילדותם וחייהם הבוגרים. הספורט הטיפולי רואה את הקשר בין תהליך ההתפתחות לבין תפקודי היום יום, ומשלב תרגילי תנועה וטכניקות מגע כדי לאבחן ולטפל בקשיים מוטוריים, קוגניטיביים, התנהגותיים ולהקנות יסודות חשובים לצמיחה נכונה.

מכללת רידמן בשיתוף פעולה עם מרכז "מאמאי – רפואה הוליסטית לילדים" מציעה תכנית לימודים ייחודית מקיפה ואינטגרטיבית. תכנית זו תעניק לכם ידע והבנה על הגישה ההוליסטית לטיפול בילדים בכללותה ועל הכלים הטיפוליים וההדרכתיים הישומיים לטיפול בתינוקות וילדים החל מרגע לידתם.

כמה נוח > למכללת רידמן יש קמפוסים זמינים ארצית:
תל אביב | חיפה | ירושלים | באר שבע | כנרת | אילת (בזכיינות ניהול פלוס)


לייעוץ ללא עלות
או להתקשר 5284*
"או שאמצא דרך או שאסלול אותה"
פיליפ סידני

איך הופכים למטפלים בספורט טיפולי הוליסטי לתינוקות וילדים?

לימודי ספורט טיפולי הוליסטי נמשכים כשנתיים, ומאפשרים להשתלב בשוק העבודה ולהתחיל לטפל כבר בסיום השנה הראשונה. התכנית משלבת בין עולם הספורט והתנועה לתהליך ההתפתחותי, וכוללת התנסויות בטיפול במגוון גילאים, מפגשי סטאז' בליווי והנחייה צמודים עם תינוקות מרגע הלידה, פעוטות וילדים, הורים ומשפחות.

בוגרי התוכנית יכולים להשתלב בקליניקות פרטיות, גני ילדים מתנ"סים ובמרכזי הורות, בוגרים מצטיינים יוכלו להשתלב במרכז מאמאי לרפואה הוליסטית לילדים.

הערך המוסף שלנו עבורכם

  • שיתוף פעולה עם "מאמאי", מרכז רפואה הוליסטית לילדים
  • למידה עם מפתחת השיטה, וצוות המרצים המוביל והאיכותי בישראל
  • תכנית "רידמן קריירה" שתלווה אתכם בשלבי הקריירה הראשונים
  • התכנית מתאימה גם למטפלים, מלווים התפתחותיים ומדריכי הורים

סיוע במימון לימודים

אנחנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות תשלום, כולל פריסת תשלומים נוחה בזכות שיתוף פעולה עם קרן שכ"ל ומימון לימודים מלא על-ידי מוסדות המדינה כמו ביטוח לאומי, משרד הביטחון, משרד הקליטה והרווחה, משרד החינוך, גמול השתלמות, קרן מעגלים ומלגות פרטיות נוספות.

הנהלה פדגוגית

סגל המרצים

תכנית הלימודים | התמחויות | התנסות מעשית

מסלול דו שנתי

 

ההתמחויות שלנו:
מוטוריקה | תזונה | שינה | בריאות וחולי | חינוך ואווירה ביתית

התנסות מעשית-טיפולית
ההכנה לחיים מקצועיים היא חלק בלתי נפרד מההכשרה שלכם. כחלק מהלימודים תעברו התנסויות עם תינוקות, פעוטות וילדים, הורים ומשפחות המתמודדים עם קשיים וצריכים מענה מקצועי, הדרכה וליווי.

רידמן קריירה
עם סיום הלימודים, תוכלו להיעזר באתר "רידמן קריירה", שם תמצאו את המשרות השוות ביותר מהמעסיקים הגדולים בישראל לרבות קופות ובתי החולים הנותנים עדיפות לבוגרים שלנו.

תעודות

  • שנה א'
    • תעודת מטפל מוסמך בספורט טיפולי הוליסטי לילדים
    • תעודת ליווי ותמיכה ליילודים בגישה הוליסטית
  • שנה ב'
    • תעודת מטפל בכיר בספורט טיפולי הוליסטי לילדים
    • תעודת הסמכה להדרכת הורים

מסלול לימודים זה זמין בקמפוסים הבאים

תל אביב

סטודנטים ובוגרים ממליצים

נטלי בלחסן

"הגעתי ללימודי ספורט טיפולי הוליסטי לילדים לאחר ניסיון בעבודה עם הגיל הרך, מתוך רצון גדול להכיר ולטפל בקשיים שזיהיתי במהלך שנותיי בתחום. ברידמן, פגשתי את טל קבסה המדהימה, שכולה מלאה בידע, ניסיון וסבלנות. הגישה ההוליסטית, בה רואים את הילד בראייה רחבה, גרמה לי לגשת לילדים ולהורים ממקום מדויק יותר. עם סיום הלימודים יצאתי לדרך עצמאית ופתחתי עסק משלי, ומאז ועד היום אני מטפלת בילדים ומלווה הורים בהתרגשות גדולה. אני מגיעה לבתים לטיפולים פרטניים, מפעילה שישה מחזורים של חוגי ספורט טיפולי בקבוצות אינטימיות ומייעצת ומדריכה הורים לשינויים מחוללי פלאים בחייהם."

נטלי בלחסן
אנג׳לינה סורקין

"הגעתי ללימודי ספורט טיפולי הוליסטי לתינוקות וילדים אחרי שעבדתי כמדריכת תנועה לגיל הרך ונחשפתי לקשיים ועיכובים התפתחותיים רבים ושונים. התחלתי לחפש מקום שבו אוכל ללמוד מקצוע כדי לעזור לאותם ילדים, ואז מצאתי את רידמן! הלימודים היו מרתקים וכל שיעור היה יותר מעניין מהקודם. המרצים היו מדהימים והקפידו על הרבה מאוד מפגשים של תרגול מעשי בליווי צמוד, ועל פיתוח החשיבה העצמאית שלנו. הידע והכלים שקיבלתי מלווים אותי בחיי האישיים ובקריירה המקצועית שלי."

אנג׳לינה סורקין
נטלי דהן

"אל לימודי ספורט טיפולי הוליסטי הגעתי אחרי שחיפשתי מקצוע שישלב בין האימון גופני ממנו הגעתי, לעולם הילדים אליו אני מחוברת מאד. הלימודים היו מסע משנה חיים שבהם הפכתי מילדה ביישנית שמפחדת להתנסות למישהי שמעזה, מנסה ומובילה. את המסע שלי ליוו הצוות הנהדר שתמיד היה כאן כדי לחזק ולהעצים, וטל עצמה, שהיא מבחינתי מורת דרך ומודל להערצה בכל המובנים. העבודה עם הילדים גורמת לי לגדול ולצמוח ביחד איתם והסיפוק הוא אדיר. אני בשבילם רק כדי לתת להם כלים ויד מכוונת כדי שהם יהיו הם – רק בגרסה טובה יותר של עצמם."

נטלי דהן
מוזמנים לבקר בקמפוסים שלנו

רוצה לשמוע על תחום
לימודי ספורט טיפולי הוליסטי לתינוקות וילדים ברידמן

פשוט ממלאים את הפרטים בטופס מטה ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם
אפשר גם להתקשר לטלפון: 5284* בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00

    באמצעות האפליקציה של מכללת רידמן
    תוכלו לנהל את כל המידע הלימודי וגם לדבר איתנו ישירות

       

    כל המידע הלימודי – הבירוקרטי והחברתי אצלכם בכף היד!

    ציונים מערכת שבועית לוח מבחנים בקשה לאישורים משוב למכללה בקשת תמיכה מהירה למערכת Moodle הרשמה לאירועי מועדון רידמן הרשמה לקליניקות Carpool נסיעה באמצעות טרמפים בין סטודנטים צפייה בערוץ YouTube של המכללה ועוד

    זמינה בגרסה לנייד ולדסקטופ | פתוחה לסטודנטים ובוגרים

      למה כדאי ללמוד איתנו

      תכל’ס יש כל כך הרבה סיבות ובכל זאת הנה העיקריות
      חווית לימוד
      היברידית
      בכיתה ואון ליין באמצעות מערכות מתקדמות וחכמות
      תרגול מעשי
      והתמחות
      התנסות מעשית מעמיקה וטיפול בקליניקות פעילות
      שיתופי
      פעולה
      עם קליניקות ומרכזים רפואיים מובילים בארץ ובעולם
      המרצים הטובים
      בארץ
      ומטפלים מצליחים ומובילים בתחומם ילוו אותך
      רידמן מלווה
      לקריירה
      ייעוץ אישי, משרות בלעדיות וביקוש גבוה לבוגרים שלנו
      רידמן - המכללה עם תו אמון הציבור
      כי אנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתחייבים להמשיך כך

      שלוש נקודות מחשבה עלינו

      סאלי רידמן

      מכללת רידמן היא הגשמת חזון של הגב’ סאלי רידמן עוד בשנת 1987 כשהקימה בית ספר קטן, בו לימדה בעצמה את תורת העיסוי כפי שלמדה בארצות-הברית. עם השנים בחרה סאלי צוות מורים איכותי, מקצועי בתחומו, המזדהה עם המכללה ועם גישתה המיוחדת ויחד הפכו את מכללת רידמן למוסד לימודי מהבולטים והחשובים מבין המוסדות ללימודי רפואה משלימה ואינטגרטיבית בארץ.

      המוטו של סאלי בפרט ומכללת רידמן בכלל הוא:

      "Healing Ourselves - Healing the Planet"

      ולפיו מכללת רידמן פועלת - מתוך ראיית בית הספר כבעל תפקיד חשוב ביצירתו של עולם טוב יותר ובהנחלתם של ידע ומודעות לקיומו של אורח חיים טבעי, עם התקווה הצפונה בכך לבריאות האדם ולשלמות היקום כולו. כביטוי לכך מעמיד בית הספר את הסטודנט ונטיות לבו במרכז מעיניו ודואג שהשירות והיחס האישי ישמר תמיד.

      למידה חדשנית

      במסגרת התוכנית המתמשכת שלנו להנגשת הלימודים, הקמנו אולפן הקלטות מקצועי, המאפשר לנו להוביל את תחום הלימודים המתוקשבים ברפואה משלימה, לייצר חוויה לימודית מקצועית וגם להוסיף מגוון רחב יותר של תכנים במתכונת מקוונת. חלק מתכני הלימוד ישודרו ב-LIVE וחלקם באופן מתוקשב, כלומר - יוקלטו ויהיו זמינים עבורכם בכל בזמן שתרצו. השיעורים המעשיים, ההתנסות האישית וכמובן המפגשים החברתיים, האירועים והפעילויות ימשיכו להתקיים בקמפוסים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לכל קורס מקוון יוצמד מרצה מסגל המרצים של רידמן אשר ילווה באופן אישי ומקצועי את הקורס ויהיה זמין לשאלות.

      להיות סטודנט

      אנו במכללת רידמן עושים הכל כדי להעניק לסטודנטים שלנו חוויית לימודים עשירה, מלאה, מעשירה ומהנה. הסטודנטים שלנו נהנים מהיצע רחב של תכניות לימוד להכשרת מטפלים המשלבות בין רפואות מסורתיות ובין רפואה מערבית מבוססת מחקר. מגוון תכניות הלימוד שאנחנו מציעים מצטיינות ברמת לימודים גבוהה ומוכרות הן על-ידי אוניברסיטאות ומכללות בחו"ל והן על-ידי האיגודים המקצועיים של מקצועות הרפואה המשלימה בישראל ובאירופה. בנוסף אנחנו מציעים גם מסלולי לימוד רב שנתיים וגם קורסי העשרה סמסטריאליים להשכלה מקצועית רחבה ומעמיקה עבורכם - מטפלים והקהל הרחב.

      אנחנו שמים דגש רב על הצרכים האישיים הספציפיים של כל אחד ואחת, דלתנו פתוחה תמיד, לשמוע ולעשות. חשיבות גדולה אנו מוצאים במתן סביבה רגועה, נעימה, אסתטית ומפרה ללימודים, בכיתות הלימוד וביתר שטחי המכללה. הכול למען מיצוי מלא ונעים של הלימודים. בתקופת הלימודים במכללה יהיו לרשותכם מערכות למידה מתקדמות לניהול הלימודים, מלגות, הטבות וסיוע בשכ”ל, התמחות מעשית, ליווי תעסוקתי באמצעות רידמן קריירה, כנסים מקצועיים ואירועים שונים, סיפרייה עשירה ועוד.

      זה הזמן לטפל בקריירה שלך עם רידמן רפואה משלימה
      עיצוב ואיפיון מאיה אלאב נחשון | פיתוח דור לוי