כיצד להצליח בראיון עבודה

כל אחד מאיתנו מייחל "להיכנס לראש" של המעסיק כדאי לדעת איך להצליח בראיון העבודה, מה כדאי להגיד, איך להתנהג, כיצד ליצור רושם טוב בזמן קצר כל כך, והכי חשוב איך לזכות במשרה הנחשקת. רידמן קריירה עשתה את העבודה בשבילכם! ראיינו מעסיקים מובילים בתחומי הרפואה המשלימה, נינה שפירא, מנהלת ספא "יערות הכרמל" של רשת ישרוטל וד"ר הגר שפר, מומחית בתחום התזונה והרפואה הסינית ובעלת החברה EATGOOD לאורח חיים בריא – שאלנו וביררנו מה הם בעצם מחפשים, והנה כל התשובות לפניכם.

מהי התכונה החשובה ביותר שלדעתך צריכה להיות למטפל או יועץ?

הגר: "יכולת ההקשבה היא החשובה ביותר עבור מטפל טוב; הקשבה אמיתית ובירור צרכי הלקוח הם שיניבו טיפול מוצלח."

נינה: "לא ניתן להיות מטפל טוב ללא אהבה אמיתית למקצוע; הטיפול צריך להתבצע מכל הלב ועם תשוקה אמיתית, ואת התשוקה הזו המטפל מעביר למטופל, והופך את הטיפול למוצלח. לפעמים כבר בראיון העבודה אני רואה את הניצוץ בעיניים, את התשוקה."

איך לדעתך יוכל מועמד לבלוט ולהיזכר לטובה מבין עשרות מועמדים נוספים? מהו הטיפ הטוב ביותר שלך לראיון עבודה מוצלח?

הגר מספרת כי כריזמה ונחישות הן שיהפכו את ראיון העבודה למוצלח במיוחד. הטיפ החשוב מאוד של נינה הוא להיות אמיתי, לומר את האמת ולא לנסות להיות מישהו אחר.

נינה אף ציינה כי ביערות הכרמל המועמדים נבחנים גם באופן מעשי; במהלך הטיפול היא יכולה לחוש את המגע של המועמד, את זרימת העיסוי מנקודה לנקודה בגוף; במהלך העיסוי נינה אף שואלת את המועמד שאלות מקצועיות בנושאי אנטומיה. עם זאת, נינה (וזה נכון לכל המעסיקים) מודעת ללחץ המועמד בזמן הראיון ולוקחת זאת בחשבון, אך היא מצפה להפגנת יכולת מירבית.

זכרו – זה הרגע האמיתי! חשוב לבוא כמה שיותר מוכנים.

עד כמה למוסד בו למד המועמד ישנה חשיבות בעינייך?

התשובה לשאלה זו הייתה חד משמעית: מוסד לימודים מקצועי ורציני משפיע מאוד על בחירת המועמדים. נינה אף הוסיפה, כי מכיוון שקיימים כיום מוסדות לימוד רבים בתחום הרפואה המשלימה, תעודה ממוסד מוכר מהווה מעיין תעודת אחריות; קבלת התעודה ממכללה מוכרת וותיקה כמו רידמן מצריכה עמידה בסטנדרטים גבוהים, והדבר בהחלט יוצר רושם עז על המעסיק.

בהנחה שהמועמד התקבל לעבודה, כיצד לדעתך יוכל לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר ולבנות לעצמו קהל לקוחות נאמן?

הגר משוכנעת כי מטפל שאוהב את עבודתו וממשיך ללמוד ולהתפתח, מפגין אכפתיות כנה ויכולת הקשבה יצליח מעל לכל ספק. היא מוסיפה כי חשוב להיות סוחף ומשכנע, כי המטרה היא לגרום למטופל לעשות שינוי באורח החיים שלו.

הדגש של נינה הוא על מקצועיות: "להיות מקצועי זה החלק הבסיסי והחשוב ביותר"! בנוסף, היא מדגישה כי חשוב מאוד להיות קשוב למטופל ולצרכיו, לא לפחד לשאול שאלות כמו "האם הטיפול נעים לך", ולשמור על צניעות המטופל והרגשה טובה ונינוחה.

עד כמה המלצות (למשל ממרצים) מהוות שיקול בהחלטתך?

לדעתה של הגר המלצות בהחלט יכולות לעזור; אצל נינה ההחלטה מתבצעת בעיקר על פי המבחן המעשי. עם זאת היא מציינת כי במקרה בו מתעורר ספק לגבי מועמד ההמלצות בהחלט יכולות לעזור, ולכן תמיד טוב להצטייד בהן.

אנו מקווים כי הכתבה תסייע לכם לצלוח כל ראיון עבודה ולהיות עובדים מצוינים. רידמן קריירה פועלת לשירותכם תמיד, בהצלחה!

איזו משרה מעניינת אותך?

מאגר המשרות שלנו פתוח לסטודנטים ולבוגרים שלנו בלבד. אם טרם נרשמת למערכת אפשר לעשות זאת כאן

הגעת עד לכאן ונשארו לך כמה שאלות פתוחות?

פשוט ממלאים את הפרטים בטופס מטה ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם
אפשר גם להתקשר לטלפון: 5284* בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00
מוזמנים לבקר בקמפוסים שלנו

    באמצעות האפליקציה של מכללת רידמן
    תוכלו לנהל את כל המידע הלימודי וגם לדבר איתנו ישירות

       

    כל המידע הלימודי – הבירוקרטי והחברתי אצלכם בכף היד!

    ציונים מערכת שבועית לוח מבחנים בקשה לאישורים משוב למכללה בקשת תמיכה מהירה למערכת Moodle הרשמה לאירועי מועדון רידמן הרשמה לקליניקות Carpool נסיעה באמצעות טרמפים בין סטודנטים צפייה בערוץ YouTube של המכללה ועוד

    זמינה בגרסה לנייד ולדסקטופ | פתוחה לסטודנטים ובוגרים

      עיצוב ואיפיון מאיה אלאב נחשון | פיתוח דור לוי