המדריך לקריירה ברפואה משלימה

כל מטפל ומטפלת עוברים מסע אחר בעולמות הרפואה המשלימה. יש שיעדיפו להתחיל בקופות החולים כדי לצבור ניסיון, אחרים יפתחו קליניקה עצמאית או יקבלו מטופלים בבית במקביל לעבודה כשכירים. למרות שהדרך להתחיל קריירה שונה לכל אחת ואחד, יש כמה דברים שמשותפים לכולם – הנה כל מה שתצטרכו לדעת כדי להתחיל לצעוד בביטחון.

צרו תמונה בהירה

בתור התחלה וכצעד ראשון, חשוב ליצור בהירות עם עצמכם לגבי מה תרצו לעשות בסיום הלימודים. עצמו עיניים ונסו לדמיין איפה תהיו בעוד חמש מהיום – בקליניקה משגשגת משלכם, כעובדים של אחת מקופות החולים, בעלי ספא או אולי מנהלי מתחמי עיסוי באירועים. חשבו על מה הייתם רוצים שהמטופלים יודו לכם בסיום הטיפול, והפכו את התמונה הבהירה הזו לעוגן ומטרה.

קחו את הזמן

הצלחה מגיעה אחרי שנים של עבודה קשה. ממש כמו שאף אחד לא מתחיל מסע של חמישה קילומטרים בקילומטר הרביעי, ככה אף אחד לא הופך למוביל בתחומו מיד עם סיום הלימודים. אחרי שהבנתם מה היעד אליו תרצו להגיע בעוד חמש שנים, נשאר לתכנן את הדרך לשם ולהתחיל לפרוט אותה לצעדים קטנים. אולי לא הכל ילך חלק בהתחלה, אבל כשיש מטרה ריאלית לשאוף אליה, יש יותר סיכוי שתצליחו להגשים את היעדים שהצבתם לעצמכם.

ספרו את הסיפור שלכם

הדרך הכי טובה להעיד על עצמכם בראיון היא באמצעות סיפורים. הם עוזרים לנו לזכור פרטים, ליצור שיח ולתפוס את תשומת הלב של מי שיושב מולנו. כסטודנטים ברידמן עברתם התנסויות מעשיות, טיפלתם בקליניקות או בקהילה, צברתם שעות אימון, עיסוי או טיפול שהם ניסיון לכל דבר. התמקדו ב"יש" ולא באין – ספרו למה הגעתם למקצוע, על מקרים מהחיים או מהלימודים או תגובות שקיבלתם ממטופלים וגרמו לכם להבין שאתם במקצוע הנכון.

תחשבו חיובי

חוסר ביטחון לא מעיד שמשהו לא בסדר, אלא רק שלא התנסיתם מספיק. למילים שאנחנו אומרים לאחרים ולעצמנו יש משמעות אדירה. החליפו את המילה "קשה" ב"מאתגר", ותראו שבאופן מיידי הורמוני הסטרס מופחתים משמעותית. שמרו על גישה סקרנית – אל תגידו שזה בלתי אפשרי, נסו לחשוב מה יהיה מקום העבודה שיזכה לקבל אתכם, מי יהיה המטופל הראשון שיגיע אל הקליניקה ועל כל הטוב שיש לכם להעניק.

ליזום, ליזום, ליזום

יש ביקוש רב למטפלים ברפואה משלימה בכל הארץ. אל תתביישו ליזום פניות למקומות עבודה, ליצור קשרים ולהציע את עצמכם. אם אתם מעסים, תוכלו להתקשר לבתי מלון, מרכזי ספא וקליניקות, לקפוץ למים ולהגיש מועמדות. בנוסף, באתר רידמן קריירה תוכלו למצוא מגוון משרות שוות ובלעדיות לבוגרי רידמן לפי אזורים ותחום טיפול. השקיעו ביצירת קשרים ותראו איך אחרי שתצברו ניסיון, מטפלים אחרים וקולגות ימליצו עליכם ויפנו אליכם מטופלים.

טיפים לסיום

  • השבוע הראשון שלכם בעבודה לא יהיה כמו השנה החמישית, גם המעסיקים יודעים את זה.
  • כשנכנסים לראיון או לפגישה ראשונה עם לקוח חשוב להקפיד על גב זקוף, כתפיים לאחור וחיוך.
  •  כדי לגלות מה החזקות שלכם נסו להיזכר בפידבקים שקיבלתם בלימודים ובהתנסויות המעשיות.
  •  כדי ליצור אפקט דומינו של לקוחות מרוצים, ספרו בכל יום לבן אדם נוסף מה אתם עושים.

איזו משרה מעניינת אותך?

מאגר המשרות שלנו פתוח לסטודנטים ולבוגרים שלנו בלבד. אם טרם נרשמת למערכת אפשר לעשות זאת כאן

הגעת עד לכאן ונשארו לך כמה שאלות פתוחות?

פשוט ממלאים את הפרטים בטופס מטה ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם
אפשר גם להתקשר לטלפון: 5284* בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00
מוזמנים לבקר בקמפוסים שלנו

    באמצעות האפליקציה של מכללת רידמן
    תוכלו לנהל את כל המידע הלימודי וגם לדבר איתנו ישירות

       

    כל המידע הלימודי – הבירוקרטי והחברתי אצלכם בכף היד!

    ציונים מערכת שבועית לוח מבחנים בקשה לאישורים משוב למכללה בקשת תמיכה מהירה למערכת Moodle הרשמה לאירועי מועדון רידמן הרשמה לקליניקות Carpool נסיעה באמצעות טרמפים בין סטודנטים צפייה בערוץ YouTube של המכללה ועוד

    זמינה בגרסה לנייד ולדסקטופ | פתוחה לסטודנטים ובוגרים

      עיצוב ואיפיון מאיה אלאב נחשון | פיתוח דור לוי